zaterdag 30 oktober 2010

de eerste verleden's verhaal!


ik schrijf nu voor eerste keer een "Ga mee naar het verleden van Bas Bonnier"- serie.

lang geleden,
25 september 1998,
die dag is ontzettend leuke dag,
de allereerste grootste optreden op Zoetermeer's theaterzaal.
wij spelen een voorstelling "de kleine zeemeermin"
de bekendste sprookje van Hans Christian Andersen.
ik speel heel slechte dier in die voorstelling "Generaal Garnaal"
die personage is verzonden, hoor.
(ik als 9 jarige Bas Bonnier) 

(hier zie je de prins en de zeemeermin)

(de verliefde prins en de zeemeermin)

het is ook succesvol, die avond.

er zijn de helft horende en dove die in de kleine zeemeermin spelen!
echt bijzonder.
Zoetermeer's toneelschool en Effatha werken SAMEN om voorstelling optreden.
het is zeer bijzonder!
dat vergeet jij juist niet, het was geweldig team!
wij krijgen alle een grootste applaus van de publiek.
wij krijgen een mooie roosje.

ik vond het heerlijk om een gemene rol spelen, HEERLIJK gha gha.
die dag vergeet ik NOOIT.
het is EERSTE keer dat die voorstelling op podium (voor mij wel) 
zeer bijzonder.

ik kan wel iets zeggen, dankzij die voorstelling ben ik tot heden nog actie met toneel, optreden, enzo 

tot de volgende Blogs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten