zondag 10 oktober 2010

hopelijk vanavond laatste keer...

ik hoop van de harte, vanavond een zenuw die in mijn kaak leeft die vreselijk pijn doet,
de afscheid kunnen nemen van mij zelf.
want morgen ochtend word ik EINDELIJK behandelen door de dokters
(al walg ik van het ziekenhuis)
maar de pijn MOET weg!
ik lijd al jaren lang pijn!

lang lang geleden,
Rond 1997 was ik aan het spelen met zusje bij Mac Donald,
wij spelen buiten terwijl het eten nog niet klaar,
wij, zusje en ik hebben genoeg eten.
wij ging de glijbaan in.
ik maak deze keer mijn hoofd voorkant,
en glijdt door de glijbaan,
en mijn kin komt op de vloer aan.
PATS!
de lelijk val!
niets gebroken, niets gekneusd!
maar dan komt de bloed uit mijn mond!
zoveel bloed.
ik schrik, huil en
pa en ma zien het, kom meteen op mij af!
ik word beleid naar de kassa,
ik wacht op de stoel
de doekje zal komen, met lekker koele ijsblokjes.
die gaat op mijn mond tegenhouden,
de bloed mag niet verder bloeden!
de medewerkster komt aan en kijk hoe is het verder?
jaa de bloedt is minder..
die mevrouw neem mij mee naar het ijsmachine,
ik mag zelf ijs lekker uitpersen (haha)
ik kijk om, mijn zusje wil het ook.
maar ik kijk gemeen, (met de pijnlijk kaak!)
de zusje krijgt toch ook ijs!

aantal maanden laten, begon iets in mijn kaak aanval.
het deed ontzettend pijn!
ik werd nat van pijn, ik zweet,
ik traan, en schreeuw van de pijn,
en ik wil niets eten.
ik werd boos, als de pijn begint, op de ouders,
mijn ouders zijn onschuldig, hoor.
ik schreeuw: met de heleboel slecht schelden woorden!
maar dan ging de pijn weg,
ik kan weer lekker eten
MAAR op moment hap ik,
en dan schreeuw ik alweer met slechte schelden woorden, omdat de pijn terug is!

zo jaren gebeurt het,
SOMS ging de pijn lang weg!
soms kort.
ik krijg pijn, meteen huisarts vragen om medicijnen!
mijn kaakpijn wen als de eerste pil weer hetzelfde ingenomen, toch wint de pijn steeds!
ik dacht "o jee daar gaat hij weer, die verduivelde pijn"

zo ging jaren,
aantal jaartjes terug besluit ik naar het ziekenhuis vragen om pijn weggehaald,
ze vragen mij welke pijn heb je?
ik kan niet weten wat ik heb, en waar precies begon enzo?

dan ben ik onderzoeken begonnen, ik zoek op site, ik moet bedenken en voelen waar precies steekt?
enzo.

tot ik achtergekomen: de schade van zenuw!
de maand terug ben ik naar het ziekenhuis,
en vertelt over zenuw!
de dokter zei, wij kunnen jou behandelen!

ik dacht YES heerlijk.
maar de dokter zei jij wordt niet onder narcose!
ik dacht "oh nee fucking, maar de pijn moet echt weg!"

dus morgen word ik behandelen
de prikje verdooft mijn achter links oor,
daarna speciaal prik die stroom geeft gaat door mijn achter links oor naar de zenuwknoop!
ik kan zomaar de klapperde tanden krijgen zei de dokter als stroom aan is!
ik denk haha, goeie voor halloween!
zodat mensen van mij gaan schrikken als ik ineens klapperde tanden spelen.

de dokter zei ook als jij op die dag komt mag je al zeggen "liever niet, laten wij scan maken,
zodat ze het kunnen zien, enzo"

ze zeggen ook als het niet werkt met prik dan narcose,
en de prik gaat dan via mijn mond komen, (logisch wil niet wakker blijven en kijkt hoe prik door mijn mond komen!)

laten wij hopen dat prikje het werkt!

morgen na het ziekenhuis, hoop dat de zenuwpijn vaarwel kunnen zeggen!

tot de volgende blogs!

1 opmerking:

  1. Hi droppie,

    Heel veel sterkte morgen, denk aan je
    Dikke knuufsz van ons allemaal...
    Big momma

    BeantwoordenVerwijderen