vrijdag 8 oktober 2010

repeteren (zoveel emotioneel uit het lijf springen)


wat is vandaag toch moeilijke uitdagen :P
maar het is leuk om ervaring....

voor mij geen koffie Benjammie vandaag ivm melk is op tja :P

het laat mij ook schrikken als die broertje iets aan mij zeggen zonder ik het heb merkt.
maar gelukkig mag ik iets terug zeggen....
zo geven wij onze gevoelens aan elkaar door.
de regisseur zit alleen maar en bekijken, hoe wij die voorstelling spelen
(ik snap niet, elke keer hetzelfde voorstelling toch heeft de regisseur nooit zat van die voorstelling:P)
vandaag is er maar 4 mensen aanwezig, ik, B,E en M.
maar het is ook goed.
wat gaat de tijd toch snel!
geen pauze gehad, maar wel stukje gesproken wat wij ervan vonden.

die gevoelens heeft mij aanslag (bekend gevoelens in mijn leven)
dan moet ik aan mijn eigen familie denken....
ik geef het toe dat ik gemeen ben geweest tegen mijn lieve zusje!
IK WAS EIKEL   (LUL!)
(andersom had mijn lieve zusje wreken!)
dat ben ik zo blij dat nu niet meer zo is, wij zijn nu groot genoeg om beleefd tegen elkaar zeggen!
het blijf pijnlijk gevoelens...

Gelukkig kunnen wij op dat "podium" wel om lachen,
wij bedoelen niet echt gemeen tegen elkaar,
maar dat "broer tegen broer" wel op de podium..

B, aan jou zie ik al: 'vervelend reactie', zo ben jij niet he!
(zo kunnen iedereen zien hoe hard leven is bij mensen die negeren worden!)
ik weet dat je heel lieve jongetje geweest (hoop dat zo is)

toen ik terug naar huis rijden, moet echt aan eigen familie denken,
dat maakt het pijn... maar het is ook bekend gevoelens!

mijn moeder vroeg al, moet zusje ook komen kijken?
ik zei eerst "ja zodat zij ons verleden kan zien! hoe pijn hebben wij tegen elkaar gemaakt"
maar nu denk ik o jee wat kan ik nu doen.
goed maken is altijd goed!
nooit laat! beter laat dan nooit hehe

(geen fotos vandaag)

tot de volgende blogs!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten