vrijdag 15 oktober 2010

Broers op de Tour!


het was weer leuke middag,
ik heb een verrassingje bij mij,
B weet al toen ik 2 weken terug op twitter geschreven "heb pakket voor broertje en het lage licht"
hij zei ben zo nieuwsgierig.
toevallig weet ik dat hij de komende week jarig is.
dus dat is goede moment om gegeven.

(see the photo :P)

hij maakt een gebaren voor "cool"
samen met E, de tolk, die gebaart KOFFIE. (of wel B zijn gebaarnaam!)
Benjamin is verrassen, dat hij een eerste kado gekregen voordat zijn verjaardag.
een mok met de naam.

ik kan zien dat hij gaaf vond,
dus dat is zijn eerste mok met zijn koffiemerk :P
eerst gedacht om blogs titel gezetten "Benjamin en zijn trotse Benjammie"
maar Nee,
repeteren om sluiting van het voorstelling is belangrijk.
bijzonder, goed nadenken, hoe, wat, waar? enzo..

het voorstelling repeteren is mooi afgesloten,
MAAR ik bedoel natuurlijk niet, dat vandaag laatste keer repeteren!
dat kan echt niet,
wij repeteren gewoon door.

wij krijgen een goed nieuws te horen:
"Broers op de tour in Nederland!"
dat klink lekker bijzonder, geweldig, top!
wij gaan op bijna alle scholen in Nederland optreden!

WOW.
hoeveel voorstellingen gaan wij doen is nog steeds onbekend.. hihi

fijne herfstvakantie allemaal,

tot de volgende blogs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten