maandag 13 september 2010

het feest van de heer K. Deenik!

het was geweldig dat ik terug mag komen als de JONKER FRANS,
op het feest van de heer K. Deenik!
(foto: Truus de Boer)

kijk eens, een bijzonder appel!
het was leuke feest dan ik heb gedacht,
het is heerlijk lachen, en ik probeer iedereen volgen met wat ze zeggen.

(foto: Truus de Boer)

de foto is gemaakt door Truus de Boer, echt prachtig fotos!
bedankt....

dat zal voorlopige LAATSTE optreden van Jonker Frans en 2 mannen van stavast!

ook hebben ze heerlijk liedje gedraaid, MIJN FAVO!

´proud mary´ this like i! heerlijk muziek,
ik maak beetje gebaren van zoals Rolling, Rolling, Rolling on the rivier!

hmm dat feest is ook nooit onvergetelijk, voor de heer K. Deenik (en voor ons ook)

tot de volgende blogs!


1 opmerking:

  1. Hee Bas,

    Wat een gave foto's! En...jullie hadden geluk met het weer! :D

    Groetjes,
    Benjamin

    BeantwoordenVerwijderen