woensdag 22 september 2010

er is de vraagje!

"er is een vraagje voor mij"
dat zei mijn hersens tegen mijn hart.
"ja? vraag maar raak" zei de hart
"Hart, die ogen van Bas leest zo hard,
ik word juist moe van, om onthouden!!!"
"wat is de vraag?"
"jaa er komt een vraag aan!"
"oh oki"
"hart, je weet bas doof is!"
"ja, ik woon in de lichaam, dus weet dat hij zijn gehoor mist"
"nou Hart, hij deed zo best om tekst uit zijn hoofd leren! hij deed goed bij zijn 'fantasie wereld"
"hoe bedoel je, Hersens?"
"ja hij loopt en beweeg alsof het echt is in de wereld!"
"ah bedoel je die tekst en emotioneel uitstralen?"
"ja, Hart, dat is het!"
"maar wat is jou vraag?"
"ja, ik vind misschien rare vraag, maar toch vraag ik het!"
"vraag maar raak" zei de ongeduldige hart!
"denk aan je hartpompie"
"puh"
"de vraag is, kan de tekst-papier onder zijn kussen?"
"huh wat is dat voor vraagje?"
"ja Hart, misschien help het als hij slaapt met een tekst onder zijn kussen?"
"puh, moet ik dan lachen" denkt de hart
"he Hart, ik weet wat jij denkt! je mag best lachen! jij heet niet Hersens, maar ik!"

de vraag blijft steeds bij:

"kan de tekst-papier onder zijn bed, zodat hij in de nacht kunnen stille leren?"

ik ben zeer benieuwd naar jullie reactie! geef een antwoord op dat vraagje!

tot de volgende blogs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten