vrijdag 24 september 2010

BENJAMMIE de koffie die ik liefde koffie gaan noemen!


vandaag is weer leuke dag met MIJN kleine Broertje Mark. (Benjamin Murck)
ik, Timo kwam binnen en stond meteen gebaren van Koffie:
dus in mijn gedacht zei ik steeds
"mijn liefde koffie: BENJAMMIE!"
als ik supermarkt heb dan wil ik die koffie zo naam geven: BENJAMMIE
geintje.
hij zag het en snap meteen wat ik doel :P dat is gaaf!!
het is heerlijk koffie (dat zei ik je!)
repeteren blijkt even mis gegaan
de nieuwe versie (op pagina 1) 
op de mail zei die mens dat ik al heb gekregen.
blijkbaar nog 2 teksten erbij, wist ik niet.
gelukkig is maar 2 teksten die kan ik zo onthouden, hoor.
het gaat zo super met repeteren,
heerlijk gelachen, lullen, en serieus bezighouden hehe.
ik deed mij best om meer met mijn stem gebruiken..
ik wil ook beter praten en ze mij dan beter kunnen verstaan!
uiteindelijk krijgen wij een soort flauw humor erbij in dat scene (LEUKKK)
je moet echt kaart gaan kopen (als goed is.... maar de kaarten is nu nog niet er!)
als je wil komen kijken = koop de kaart, en geld geven dan heb je de kaart voor jezelf
en zitplaatsen zoeken en geniet de voorstelling maar!

lang bezig met scene 1,2,3,4 5 en 6 hmm.
sommige gaat iets fout, maar toch kunnen wij lachen om dat onzin of tekst vergeten en zo.
leukste scene heb ik, dat moet je echt zelf gaan kijken!!!

meneer de regisseur is zeer benieuwd of ik de tekst ook echt heb geleerd uit mijn hoofd?
ik liet bewijs zien! JAAA!

ik wil je geheim vertellen wat inhoud is van die voorstelling maar NEE ik moet mijn mond dichthouden!
(foto: kees)
(foto: kees)

(foto: kees)

(foto: kees)

tot de volgende blogs!

1 opmerking:

  1. Te gek dit! :D Misschien een idee voor een nieuw(e) toneelstuk/film/tv-serie...met koffie in de hoofdrol!

    Groetjes,
    Benjamin

    BeantwoordenVerwijderen