woensdag 15 september 2010

JUFFENDAG

vandaag (gister) is de dag van alle juffen verjaardagsfeest! (14 september) 
(alleen op deze school waar ik werk)

dat is juist leuk,
op dat school ben ik de ENIGE meester!
ik doe lekker heleboel activiteit! 
bijvoorbeeld: 
kinderen stimuleren!
met ballon kapotmaken, bowling, enzo.

 op dat moment waar ik niet aanwezig is enige PANNEKOEKEN-TIJD.
dat moet ik tussen dat tijd NAAR het ziekenhuis.  

wat ik ook heb gedaan is kinderen lekker laten schminken! 
ze kunnen heleboel dingen kiezen, maar er is meeste gekozen naar Tijgers en Vlinders!
er is 1 jongen die enige Leeuw heeft gekozen!






het was ook leuke dag,
heerlijk tussen de kinderen.
zie je die poesje in de prikbord?
dat is mijn lieve kat van de eeuw!
zijn naam is Tijgertje de Kat!

zielig dat ik zijn kontje moet pijn maken...
die prik in zijn kontje, krijg hij een nieuwe staartje!

daarna heb ik de kinderen een boek lekker voorlezen!
een boek heet: een tijger onder mijn bed!

dat klink spannend!


(alle fotos zijn op die pagina zijn gemaakt door Rietje Harmsen) 

tot de volgende blogs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten