vrijdag 29 oktober 2010

slecht moment, maar goede eind!


vandaag weer broers repeteren.

heel beter, wij kunnen tekst nu wat makkelijk onthouden,
ook best doen om meer visueel spelen.

(Bas, denk aan serieus gedrag, tja....)

maar verder is goeie dag van, ik was vroeg aanwezig, dan kom mijn gezellige broertje aan met zijn fiets.
wij wachten op de regisseur M,
wij hebben even wat babbeltje gemaakt,
dat is leuke "leren van elkaar wat beter" :P

goed, de tolk kom wat later,
wij beginnen zonder haar.

het ging top.
op moment zouden wij de tolk op podium zetten,
alsof wij over duivel spreek, dan klopt de deur.
jaa daar is onze tolk E.

(weer kleine groep, zonder E.Z, K.D en W.H)

er is weer leuke stukje bedenken, daar verklap ik graag, maar DOE ik niet, Sorry.

de pauze komt eraan, toen voorstelling BIJNA klaar is,
toen heb ik iets vraag aan Broertje,
durf ook niet,
toch vertel ik.
en vraag of hij dat rol wil doen?
ik dacht eerst, misschien denk hij, he ben jong om dat wat oud rol spelen,
maar zijn antwoord was dat is leuk, ja dat wil ik doen.
wat was ik super blij met zijn reactie!
dus afgesproken zal ik thuis hem mailen, iets meer info geven.
oki

dan gaan de repeteren weer beginnen.....

dan spelen wij helemaal opnieuw, ZO goed.
ik zou zeggen iets beter dan vorige keer,
maar het gaat steeds beter dan toen!

tot de volgende blogs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten