woensdag 3 november 2010

deze maand is DRUKKER dan normaal gesproken!

u lees de titel..

dat is de antwoord: yep.
November is LEUKSTE maand, nou December ook..
MAAR..........
...
...
...
...
...
ik heb even tijdje om blog schrijven:
in November ben ik zo ACTIEF met jeweetwel...Piet.
zijn naam is Paniekpiet.
hij is MIJN enige beste vriend van November/December.
Hij zal weer optreden met zijn andere pietenbende.
NATUURLIJK kom de goede heilige man bij, hoor.

vandaag ging de eerste opname.
ik heb Sint gezien, wij waren in Spanje om opnemen.
tja daar is nu storm, en wind. het lijkt alsof in Nederland is.
Sint begroet ons, heel vriendelijk.
wij mogen in zijn logeerhuis, die vlakbij haven stond....
en wij hebben een videocamera toevallig instellen, zodat die "vanzelf gaan bewegen en opnemen"
dus nu 24 uur stil houden, wij, de cameraploeg zitten in hutje en volgen alles op de pc.

nou die film zal op 3 december vertoond....
donderdagavond vlieg ik terug naar Nederland...
waarom?
lees hierna

goed andere ding.
in november is ook drukker dan ik denk.
ik speel dan in het project van het lage licht: "BROERS"
bijna elke vrijdags gaan wij dat repeteren.
maar de dagen zijn tellen, hoor.
straks staan wij op de grote zaal om presenteren de voorstelling.
met humor, drama, gestoord dingen enzo.
wij zorgen dat voor zodat PUBLIEK mee kunnen voelen hoe pijnlijk het is of hoe leukste is dat het...
het leven is hard, hoor
de vraag is: hoe communicatie je met je dove broer/zus? als jij de horende ben...
is dat dan ook hecht band met dove?
of neem jij toch eigen weg? dan scheid je eigen broederliefde of zusterliefde!

kijk de komende maand! volg die blog of twitter.....

tot de volgende blogs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten