vrijdag 12 november 2010

vandaag 2 keer in Rotterdam.

ten eerste was ik in het ziekenhuis om over mijn kaak kunnen praten,
ik wil dat mijn links meer op rechts kunnen gaan lijken.
er is optie van,
ik dacht "moet ik nou meer keren onder narcose liggen?
NEE
de dokter vertelt ineens er is echt goeie risico: haalbaar
die mijn gezicht kunnen "verbouwen"
dat ze in 1 keer kan alles doen.
HUH alles?
jaa,
mijn neus recht maken (naar links)
kaak recht zetten (naar recht)
wenkbrauw lift links (iets omhoog)
er zal goudje in ooglid bij wenkbrauw, ivm kan goed ogen dicht (voorbeeld slapen?)

stap 1:
1 tot 1 en half jaar slotjes beugel boven en onder.

stap 2:
1 operatie waarbij

mijn neus recht maken (naar links)
kaak recht zetten (naar recht)
wenkbrauw lift links (iets omhoog)
er zal goudje in ooglid bij wenkbrauw, ivm kan goed ogen dicht (voorbeeld slapen?)

stap 3:
3 tot 6 weken aangepast dieet (vloeibaar)
nog jaar beugelen.

stap 4:
(eventueel lipo vulling)
"als het nodig is"

ik mag van dokters vandaag goed nadenken, als ik zegt JA dan krijg ik NA 5december een beugel....

dat was het.


broers repeteren,
het gaat zo goed,
maar er is nog beetje beweging erbij bedenken (echt leuk)
ik vond fijn om dat "ervaren" en leren
maar ik moet ook rekening houden met de tolk,
als tolk klaar met vertalen dan kan ik pas praten....

B, ik vind geweldig dat jij zei die foto waar ik als kleine jongen "schattig" jij (lief) vindt. 
tja ja he :P ik ben zelf benieuwd NAAR jou foto als de 9 jarige B!

ik had aan regisseur gevraagd, als wij op 27 november optreden, moet ik mircofoon aan oortje krijgen?
nee zei hij, gelukkig maar haha.

goed gewerkt vandaag vind ik,
jij niet? haha.
ik heb alle rode tassen in auto (volgende week TRY OUT in Zoetermeer)

tot de volgende blogs!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten