vrijdag 26 november 2010

korte blogs!

ik schrijf nu een kleine verhaaltje:

vandaag is precies weekje geleden toen wij, de broers op try out première in Kentalis, te Zoetermeer.
vandaag gerepeteerd,
och wat heb ik zoveel zweten in mijn oksels, baal van, snap niet hoe het kan?
MAAR krijg een tip van E.K therme nemen,
ik heb die gekocht, en vanavond testje, hopelijk komende 5 dagen droog blijven :P
vandaag ook zoveel gelachen, heerlijk, en hard aan repeteren! oeii oeii,

PANIEK PANIEK: pincode van mobiel is ineens 3 keer geraden, zonder ik het heb gedaan,
en moet nu puk-code vinden, anders vanavond GELIJK naar Hi winkel om nieuwe o6-nummer kopen :(
wil ik niet. maar tja.

MORGUH is bijzondere dag: eerste echt prachtige voorstelling optreden met B.M en E.K "Broers"

tot de volgende blogs! (17:00)

PS: IK HEB PUK GEVONDEN, DUS oude nummer mag ik welkom heten (19:54)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten