vrijdag 20 augustus 2010

welkom op mijn Blogsite

Ik heet jullie welkom op mijn site.

Ten eerst voorstellen wie ik ben:

Bas Bonnier,
Ik ben doof, gebruik de gehoorapparaat.
En ik zie anders dan de andere mensen!

Wat doe ik allemaal?:

Ik heb een eigen project: STUDIO Bonnier

Dat is heel bijzonder project en het zal echt geweldig en bijzonder,
De speelfilm die wordt door en voor doven maken.
De aantal mensen die zichzelf hebben aanmelden bij de project,
(wij hebben meer mensen nodig voor de project)
De film die wij aankondigen, de titel is bekend, maar dat zien jullie pas later nog.
Vlakbij de opname zal de titel bekend! en op de Blogs staan!
De mensen die hebben aanmelden mogen niets zeggen wat voor de titel is!
En de andere projecten:
Ik doe ook aan het theater, ik kan 1 noemen: ik speel in de zee met de stichting het lage Licht, 
Binnenkort treed ik samen gezellig met Benjamin Murck op.....
En ik speel ook voorstellen die bij de wereldhavendagen hoort, dat is mijn derde keer.
Het is zo gaaf, om meedoen!


Maar ik speel ook onder de decembermaand, als u het begrijpt wat ik bedoel!
en de Pasen speel ik als de Paashaas. 

Verder: 
Ik schrijf ook zoals de denkbeeld over de film.
Ik teken een tekening, die bedoeling voor de film, theater.
Bijvoorbeeld:  ik bedenk een logo, de poster.

Lang geleden speel ik een rol als de gemene butler in de "707" (soort James Bond, naar mijn ideetje) 
en wij, de klas, in 2004 hebben een succesvol voorstelling gehad,
en wij, de klas mogen naar Slowakije toe, om een voorstelling optreden.
En je raad het nooit: 
Ik heb een prijs ontvangst als de beste acteur van het buitenland.
Ik bedoel het bij theaterwereld is, nou het dove theaterwereld!
Dat is ongelooflijk verrassen voor mij! en voor de dramadocent, 

4 jaar later (2008) 
ik mag weer samen met de dramadocent mee naar Slowakije toe,
maar ik was de P.A (persoonlijke assistent) van de dramadocent.
de hele week bezig met iedereen.
Er is ongelooflijk dat ik krijg weer een prijsje heb gekrijgen als de beste rol!
(daar was ik ook niet echt blij mee!)
Ik speel maar een kleine rol in de toneelvoorstelling van de klas, niet mijne klas!



tot de volgende Blogs!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten