vrijdag 27 augustus 2010

ik kan weer horen! WONDER!


vandaag gebeurt er wat?

vandaag repeteren bij Broers.

Plotseling schreeuw zijn kleine broertje tegen zijn dove broer
"he, ik kan weer horen! wonder!" zei die dove tegen zijn kleine broertje!
plotseling klink lekker gelachen uit onze vooraan,
jaa er zijn mensen erbij, die meekijken!
het zijn soort publiek!
ze lachen zich rot,
de kleine broertje hoort de stemtolk
wat deze dove broer zei "he, ik kan weer horen! wonder!"
iedereen zitten HEERLIJK lachen
om de flauwe mop!
 'Geef me een FIVE!' zei de kleine broertje tegen zijn dove broer.
"Huh, is mijn kleine broertje opeens aardig?" denkt deze broer..

(helaas deze stukje zal niet in grote zaal bij O.T niet bekijken, helaas, sorry!)

maar het was leuk dagje!

oh ja, ik drink voor eerst een koffie
(jaa echt waar! echt opgedronken! HEERLIJK,
normaal gesproken gooi ik de koffie meteen weg, dus deze B heeft lekker koffiezetten!
Bedankt, B!)


volgende keer  chip laten opladen, geld erin, ben zo bang dat geld niet genoeg is...
het komt goed, hoor

tot de volgende Blogs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten